e360

بازاریابی محتوایی

if (ViewBag.Displayable == null || (ViewBag.Displayable != null && ViewBag.Displayable)) {

امروزه مشتریان شما از دنیای بازاریابی سنتی دوری می کنند. آنها از ضبط ‌کننده‌های دیجیتال DVR استفاده می‌کنند تا تبلیغات تلویزیونی را نبینند و اغلب به تبلیغات رسانه های مختلف اعم از بیلبوردها، مجله‌ ها و … اعتنایی ندارند (در واقع ما در عصر پسا تبلیغات هستیم) و بسیار در جست‌وجوی آنلاین و گشت و گذار در اینترنت زبردست شده‌اند طوری که می‌توانند به اطلاعات مورد نظر خود بدون توجه به بنرها و مطالب نامرتبط دسترسی پیدا کنند. مطمئن هستم شما و همه بازاریابان با تدبیر این را دریافته اید که بازاریابی و تبلیغات سنتی روز به روز کارایی خود را از دست می دهند و حتماً باید راه بهتری وجود داشته باشد و اینگونه بازاریابی محتوایی پا به عرصه ی ظهور نهاد.

بازاریابی محتوایی یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوایی مرتبط و ارزشمند است به منظور جذب، به دست آوردن مخاطب وایجاد تعاملی تعریف شده و قابل فهم با آنها، که با هدف جذب مشتری و در نهایت سودآوری انجام می گیرد. هدف بازاریابی محتوا جذب و حفظ مشتری به وسیله ی ایجاد و انتقال مداوم مطالب مرتبط و ارزشمند با قصد تغییر و یا بهبود رفتار مصرف کننده است. بازاریابی محتوا یک فرآیند مداوم است که به بهترین وجه استراتژی های بازاریابی را یکپارچه می کند، و تمرکز آن در مالکیت رسانه ها است نه اجاره ی آنها.
اساساً بازاریابی محتوا هنر برقراری ارتباط با مشتریان است بدون اینکه کالایی به آنها فروخته شود. بازاریابی محتوا، یک بازاریابی بدون توقف است. در بازاریابی محتوا به جای عرضه تهاجمی محصولات یا خدمات، اطلاعات را به خریداران خود عرضه می کنید و در واقع آنها را هوشمندتر و داناتر می‌سازید.

بازاریابی محتوا یکی از اجزاء سئو می باشد زیرا شما با بازاریابی محتوایی مناسب باعث جذب کاربران بیشتر و در نتیجه بالا رفتن ترافیک وب سایت خود می شوید.

نتایج مثبت بازاریابی از طریق محتوا: افزایش مشتری و رونق کسب و کار شما، افزایش نرخ تبدیل، کاهش نرخ دفع مشتری، پخش نام برند شما و همچنین افزایش قدرت سئو.

} else {

شما مجاز به مشاهده این مطلب نیستید.

}